Järvenpään Yhteiskoulun Vanhempainyhdistys

Mikä yhdistyksemme on ja mitä teemme?

Koulumme vanhempainyhdistys on sananmukaisesti vanhempien yhdistys, väylä vanhemmille osallistua koulun arkeen ja lapsen koulunkäyntiin. Mukaan toimintaan ovat kaikki koulun vanhemmat ja huoltajat lämpimästi tervetulleita.
Arvostamme erityisen paljon palautetta ja kehitysideoita toiminnan parantamiseksi vastaamaan aiempaa paremmin juuri sinun toiveitasi.

Yhteystietomme löydät sivun vasemmasta laidasta Yhteystiedot kohdasta.
Lisäksi löydät meidät myös Facebookista nimellä Yhteiskoulunvanhemmat.

Ruusuja/risuja sekä kehitysideoita voit laittaa sähköpostilla osoitteeseen Jyk.vanhempainyhdistys(at)outlook.com

Katso myös Ajankohtaista -osoista tiedotteet.

Ota rohkeasti yhteyttä!

JÄRVENPÄÄN YHTEISKOULUN VANHEMPAINYHDISTYS RY

Järvenpään Yhteiskoulun vanhempainyhdistys pyrkii edistämään koulun ja kodin välistä
yhteistötä, vuoropuhelua ja kumppanuutta.
Vanhempainyhdistyksellä on koulussamme jo pitkät perinteet.

Tarkoituksenamme on koulun ja kodin yhteistyön tukeminen, jotta nuorille luodaan hyvä oppimis- ja
kasvuympäristö joka edistää heidän tasapainoista ja monipuolista kehitystään, sekä toimiin vanhempien palautekanavana koululle.

Yhdistys seuraa myös lapsiin vaikuttavaa päätöksentekoa Järvenpäässä ja kuuluu Suomen Vanhempainliittoon ja Järvenpään Vanhempainverkostoon.

Vanhempainyhdistys on järjestänyt koululla vapaa-ajantapahtumia sekä jakanut stipendejä ja kannustuspalkintoja oppilaille. Vanhemmille, yhdistys on yhdessä koulun opettajien kanssa järjestänyt erilaisia teema-iltoja. Yhdistyksellä on ollut tulonlähteenä vapaaehtoinen jäsenmaksu sekä vanhempainiltojen ja tapahtumien kahvituksien järjestäminen.

Tervetuloa kaikki koulun oppilaat mukaan tilaisuuksiin ja vanhemmat mukaan
järjestämään kivaa toimintaa koulumme oppilaille!

Tulosta tämä sivu / Print this page